Aktualności

Autor: Paulina Omilianowicz | Data publikacji: 22 Maja 2017

Obszerna fotorelacja z II zjazdu uczestników Modelowej Szkoły Animatorów i Pedagogów Społecznych

22 Maja 2017, Autor: Paulina Omilianowicz

Zadanie realizowane jest przez konsorcjum organizacji pozarządowych: Ełckie Stowarzyszenie Aktywnych Stopa, Forum Animatorów Społecznych, Human Lex Instytut.

W dniach 19-21 maja br. odbył się II zjazd uczestników SzAiPS. Poniżej przedstawiamy relacje organizatorów, tuż po zakończeniu zjazdu Modelowej Szkoły Animatorów i Pedagogów Społecznych:

Human Lex Instytut: "Part Two ;) Human Lex Instytut wraz z Forum Animatorów Społecznych oraz Ełckim Stowarzyszeniem Aktywnych Stopa ......Fotorelacja z drugiego trzydniowego zjazdu szkoleniowego dotyczącego ełckich rewitalizacji realizowanych przez społeczności lokalne przy wsparciu wyspecjalizowanych streetworkerów. Tak sprzyjającej refleksji grupy oraz inspirującej atmosfery życzymy wszystkim prowadzącym szkolenia i wykłady. Tym razem na warsztacie: - podstawy i metodologia streetworkingu, - psychologia zaburzeń dzieci i młodzieży - Diagnoza - mapa diagnostyczno- grafologiczna oraz mapa diagnostyczna wraz z burzą mózgów dzięki google maps i street view, omówienie prac domowych dot. "Białej diagnozy", - Prelekcja prowadzona przez zaprzyjaźnionego Psychiatrę dziecięcego i psychoterapeutę Jacka Bidę z Białegostoku Wykładowcy i trenerzy Jacek Bida Piotr Omalecki Michał Łebski #SzAiPS #streetworking #animacja #STOPA #FAS #HumanLexInstytut #ełk #rozwójosobisty."

Ełckie Stowarzyszenie Aktywnych Stopa: "Jeśli chcielibyście wiedzieć, co słychać u naszych uczestników SzAiPS (czyli Szkoły Animatorów/erk i Pedagogów/żek Społecznych), to zajrzyjcie na naszą stronkę
Możemy Wam tylko zdradzić, że było znów bardzo energetycznie i inspirująco.http://stopa.org.pl/news/2017-05/drugi-zjazd-szaips


Forum Animatorów Społecznych: "Drugi zjazd Modelowej Szkoły Animatorów i Pedagogów Społecznej za nami. Od piątku do niedzieli (19-20-21.05.2017) zgłębialiśmy narzędzia pracy streetworkera/ki. Ćwiczenia obejmowały m.in. proces i role grupowe. "Czytanie grupy" jest jedną z najważniejszych kompetencji streetworkingowych. Po naszych zajęciach uczestnicy będą lepiej przygotowani do pracy w terenie "

Kategorie aktualnośći: