Polsko - Turecka Izba Gospodarcza we współpracy z Biurem Promocji Mazovia oraz Wydziałem Promocji Handlu i Inwestycji Ambasady RP w Ankarze w dniach 3-7 września 2012 r. organizuje misję gospodarczą na 81 Międzynarodowe Targi Wielobranżowe (Izmir, Turcja).
Organizator targów: IZFAS www.izmirfair.com.tr
Celem realizowanego przedsięwzięcia jest nawiązanie nowych kontaktów handlowych z tureckimi firmami poprzez udział w imprezie targowej (stoisko informacyjno - promocyjne) oraz spotkaniach bilateralnych B2B przygotowanych indywidualnie dla uczestników wyjazdu w Izmirskich Izbach Handlowo- Przemysłowych.
Międzynarodowe Targi Wielobranżowe w Izmirze - najstarsza i uznawana za wzorcową dla całej branży targowo-wystawienniczej impreza targowa w Turcji, wraz z towarzyszącymi imprezami tematycznymi, stanowi doskonałą platformę prezentacji na polskim stoisku szerokiej gamy produktów i usług z różnych sektorów działalności przemysłowej, m.in. poddostawców dla przemysłu motoryzacyjnego, branży meblarskiej, art. dekoracyjnych, urządzeń elektrycznych i elektronicznych, sprzętu medycznego, rehabilitacyjnego oraz sportowego, jachtów, kosmetyków, przetworzonych art. spożywczych, maszyn dla rolnictwa, wyposażenia mieszkań, odzieży.
PRODUCT GROUP |
|
Na targach swoje wyroby oferuje średnio 900-1000 wystawców na 2 ha powierzchni wystawienniczej, przy liczbie zwiedzających rzędu 1,3 mln (40 000 profesjonalnych przedstawicieli firm odwiedzających imprezę), co daje gwarancję względnie ekstensywnej promocji produktów czy usług. Polskie firmy, zwłaszcza MSP, uzyskają szansę na zaprezentowanie produktów i poszukiwanie odbiorców w Turcji i/lub na rynkach ościennych Azji Centralnej i Bliskiego Wschodu, dla których Turcja jest pomostem w handlu z Europą.
Dodatkową formą promocji i możliwości pozyskania klienta będą spotkania bilateralne organizowane indywidualnie, pod kątem każdego uczestnika misji, w Izmirskich Izbach Handlowo-Przemysłowych z importerami, dystrybutorami, hurtowniami.
Koszt uczestnictwa w misji od jednego przedstawiciela zakładu: 7000 PLN + 23% VAT.
W ramach powyższych kosztów organizator zapewnia:
- przelot na trasie Warszawa - Izmir - Warszawa,
- zakwaterowanie w hotelu w pokojach jednoosobowych,
- transport na terenie Izmiru na oficjalne spotkania,
- przygotowanie i organizację stoiska oraz udział w rozmowach biznesowych z potencjalnymi klientami, - ubezpieczenie na okres pobytu za granicą,
- program turystyczny.
UWAGA:
Uczestnicy misji mogą ubiegać się o częściową refundację poniesionych kosztów z środków Ministerstwa Gospodarki pod warunkiem :
1. Zgłoszenia na misję co najmniej 4 firm z pokrewnej branży, dla których można wystąpić z wnioskiem do Ministerstwa Gospodarki o refundacje części poniesionych kosztów.
2. Posiadania przez Ministerstwo na dzień złożenia wniosków środków na dofinansowanie misji gospodarczych z programu branżowego na 2012 rok.
3. Nie otrzymania przez firmę w ciągu ostatnich 2 lat większej kwoty niż 200 tys. euro w ramach pomocy de minimis.
Więcej informacji uzyskać można w Biurze Promocji Mazovia pod tel. 602 307 720 lub w Polsko -Tureckiej Izbie Gospodarczej pod tel. 508 615 798.
W przypadku zainteresowania uczestnictwem prosimy do 31 lipca 2012 roku o przesłanie na adres Biura Promocji Mazovia formularza zgłoszeniowego (zamieszczonego na stronie www.bpmazovia.org.pl ). Liczba uczestników misji jest ograniczona.