Projekt „Wsparcie funkcjonowania Biura Związku ZIT MOF Ełk na lata 2021-2023” ma na celu zapewnienie wsparcia procesu realizacji RPO WiM 2014-2020 przez Gminę Miasto Ełk reprezentującą Związek ZIT MOF Ełk oraz wsparcie wdrażania instrumentu ZIT"(bis) Ełku poprzez:
• zapewnienie i utrzymanie na odpowiednim poziomie zasobów ludzkich niezbędnych w procesie realizacji RPO WiM 2014-2020;
• zapewnienie pracownikom odpowiednich warunków do realizacji ich zadań m.in. poprzez: zabezpieczenie przestrzeni biurowej, prawidłowego funkcjonowania sprzętu informatycznego i oprogramowania oraz niezbędnych materiałów biurowych celem ułatwienia i usprawnienia pracy;
• zapewnienia pracownikom stałego podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez udział w różnych formach kształcenia;
• wsparcie procesów realizacji
RPO WiM 2014-2020 i Strategii ZIT” (bis) Ełku oraz programowania na okres
2021-2027 poprzez wsparcie procesu aktualizacji strategii ZIT.
Biuro jest wydzieloną jednostką w strukturze organizacyjnej Urzędu Miasta Ełku podległą bezpośrednio Prezydentowi Ełku, który pełni funkcję Przewodniczącego Komitetu Sterującego i któremu została powierzona koordynacja działań zmierzających do wdrożenia Strategii Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych dla Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Ełku.
Biuro Związku ZIT MOF Ełk znajduje się przy ul. Małeckich 3 lok. 12, w budynku należącym do Gminy Miasta Ełk.
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020
28 grudnia 2022 r. podpisany został aneks nr 02 do umowy o dofinansowanie projektu.
Zgodnie z zapisami aneksu wartość projektu wynosi 676 769,48 zł
Dofinansowanie: 575 254,05 zł