Projekt planu miejscowego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko zostanie wyłożony do publicznego wglądu w dniach od 11 października 2022 roku do 10 listopada 2022 roku w siedzibie Urzędu Miasta Ełku, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 4, w godzinach pracy urzędu od 8.00 do 15.00, pokoje nr 232 i 233. Informacje udzielane są także telefonicznie: (87) 73 26 259 i mailowo: a.brylowska@um.elk.pl.
Projekt planu miejscowego będzie dostępny w Biuletynie Informacji Publicznej w zakładce „Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne” oraz pod linkiem.
Dyskusje publiczne nad przyjętymi w projekcie planu miejscowego rozwiązaniami odbędą się:
18 października 2022 roku (wtorek) o godz. 15.00 na obszarze objętym projektem planu miejscowego – utwardzonym terenie pomiędzy budynkami przy ul. Wojska Polskiego 40A i 44A;
3 listopada 2022 roku (czwartek) o godz. 9.00 w małej sali konferencyjnej Urzędu Miasta.
Uwagi
do projektu
planu można wnosić na piśmie do Prezydenta Miasta Ełku z
podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i
adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy, w
nieprzekraczalnym terminie do dnia 24 listopada 2022 roku.
Wzór uwagi do miejscowego planu do pobrania