PG-PP.6721.3.2023.JS
O B W I E S Z C Z E N I E
PREZYDENTA MIASTA EŁKU
o przystąpieniu do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zwanego „Ełk – 3 Maja” oraz o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko i opracowania prognozy oddziaływania na środowisko
Na podstawie art. 17 pkt 1), w związku z art. 27 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 977 z późn. zm.) oraz na podstawie art. 39 ust. 1, art. 46 ust. 1 pkt 1) i art. 54 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 z późn. zm.), obwieszczam o podjęciu przez Radę Miasta Ełku uchwały nr LVIII.634.2023 z dnia 29 listopada 2023 roku w sprawie przystąpienia do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, zwanego „Ełk – 3 Maja” oraz o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko i opracowania prognozy oddziaływania na środowisko.
Celem przystąpienia do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego jest między innymi ustalenie nowego przeznaczenia terenów oraz określenie parametrów zabudowy i zagospodarowania terenu.
Wnioski do wyżej wymienionej uchwały w sprawie przystąpienia do opracowania planu oraz do prognozy oddziaływania na środowisko należy składać w terminie do 14 stycznia 2024 roku, w formie pisemnej na adres: Prezydent Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19–300 Ełk, lub w formie elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej, na adres e- mail: um@um.elk.pl , a także na adres skrzynki podawczej ePUAP: /umelk/SkrytkaESP
Wnoszący uwagi lub wnioski podaje swoje imię i nazwisko lub nazwę oraz adres zamieszkania lub siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazuje, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem lub uwagą, oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu (zgodnie z art. 8g ust. 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym).
Druk formularza jest dostępny w Biuletynie Informacji Publicznej w zakładce:
poradnik interesanta - Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne – Referat Planowania Przestrzennego pod linkiem:
Z up. PREZYDENTA
Marta Herbszt
Naczelnik Wydziału Planowania Przestrzennego
i Gospodarki Nieruchomościami