Projekt planu miejscowego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko podlega konsultacjom społecznym w dniach od 20 stycznia 2025 roku do 21 lutego 2025 roku.
W związku z powyższym, w siedzibie Urzędu Miasta Ełku, ul. marsz. J. Piłsudskiego 4, prowadzone będą:
punkty konsultacyjne, które odbędą się po godzinach pracy urzędu w dniach:
4 lutego 2025 r. w pokoju 232, od 15.00 do 16.30,
10 lutego 2025 r. w pokoju 232, od 15.30 do 17.00;
telefonicznie dyżury projektantów, które odbędą się po godzinach pracy urzędu, tj. od 15.00 do 16.30 w dniach:
12 lutego 2025 r. pod numerem 87 7326259 lub mailowo um@um.elk.pl,
19 lutego 2025 r. pod numerem 87 7326233 lub mailowo um@um.elk.pl.
W siedzibie Urzędu Miasta Ełku, w czasie trwania konsultacji społecznych, można też zapoznać się z niezbędną dokumentacją sprawy, ponadto projekt planu miejscowego dostępny jest w Biuletynie Informacji Publicznej w zakładce „Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne” oraz pod linkiem.
Spotkanie otwarte nad przyjętymi w projekcie planu miejscowego rozwiązaniami odbędzie się 5 lutego 2025 roku (środa) w godzinach od 15.00 do 16.30 w małej sali konferencyjnej Urzędu Miasta.
Zbieranie uwag potrwa do 21 lutego 2025 roku. Uwagi
można wnosić wyłącznie
na druku formularza (dostępnym w Biuletynie Informacji Publicznej, w
siedzibie Urzędu Miasta oraz do pobrania poniżej): w formie pisemnej i
składać w Biurze Obsługi Kancelaryjnej (pokój 02), a po godzinach pracy
urzędu u dyżurnego Straży Miejskiej (pokój 102) lub w formie
elektronicznej.