Aktualności

Autor: M.N/A.H | Data publikacji: 01 Czerwca 2021

Usuwanie azbestu na terenie Miasta Ełku

01 Czerwca 2021, Autor: M.N/A.H

W związku z ogłoszeniem konkursu w ramach programu priorytetowego pn. „Ogólnopolski program finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest” realizowanego  przez NFOŚiGW i WFOŚiGW w Olsztynie jest szansa na pozyskanie środków dla mieszkańców Ełku na dofinansowanie zadań z zakresu demontażu, transportu i unieszkodliwienia azbestu i wyrobów zawierających azbest z budynków położonych na terenie Miasta Ełku. Osoby zainteresowane mogą składać wnioski do 8 czerwca 2021 r.

Realizacja przedsięwzięcia uzależniona jest od przyznania środków przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie.

W ramach programu przewidziane jest dofinansowanie w formie dotacji ok. 75%.

O dofinansowanie mogą ubiegać się m.in.:

·         osoby fizyczne

·         stowarzyszenia

·         spółdzielnie mieszkaniowe

·         wspólnoty mieszkaniowe

·         rodzinne ogrody działkowe

·         kościoły i związki wyznaniowe

·         spółki prawna cywilnego i handlowego

Wniosek dostępny jest na stronie: http://elk-ekomazury.bip-wm.pl/public/?id=87845

Wypełniony wniosek należy złożyć w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta Ełku do 8 czerwca 2021 r.

Mieszkańcy, którzy złożyli wnioski w 2019 r. nie muszą składać nowych wniosków.

Uwaga! Dofinansowaniem nie będą objęte koszty związane z m.in.:

·         zakupem i montażem nowych pokryć dachowych

·         demontażem lub wymianą elementów konstrukcyjnych dachu lub ściany

·         demontażem elementów izolacyjnych dachów lub ścian

Dodatkowe informacje dostępne w Wydziale Mienia Komunalnego Urzędu Miasta Ełku pok. nr 247, tel. 87 73 26 124 lub 126 e-mail: a.holownia@um.elk.pl

Kategorie aktualnośći: