Aktualności

Autor: Maciej Juchniewicz | Data publikacji: 13 Czerwca 2022

Otwarty nabór mieszkańców do prac w zespole ds. Ełckiego Budżetu Obywatelskiego 2022

13 Czerwca 2022, Autor: Maciej Juchniewicz

W związku z rozpoczęciem prac nad Ełckim Budżetem Obywatelskim na rok 2023 ogłaszam z dniem 13 czerwca 2022 r. otwarty nabór trzech mieszkańców do prac w Zespole ds. Ełckiego Budżetu Obywatelskiego w roku 2023. Nabór potrwa do 27 czerwca 2022 r.





Zadania Zespołu ds. Ełckiego Budżetu Obywatelskiego 2023:

1.      Wybór i powołanie zespołu zarządzeniem Prezydenta na okres 2022-2023

2.      Wypracowanie projektu regulaminu ełckiego budżetu obywatelskiego na potrzeby konsultacji społecznych mieszkańców.

3.      Wypracowanie po konsultacjach społecznych ostatecznego projektu uchwały RM Ełk
w sprawie regulaminu ełckiego budżetu obywatelskiego.

4.      Rozpatrywanie odwołań mieszkańców od oceny formalnej.

5.      Ewaluacja wdrażania ełckiego budżetu obywatelskiego, przyjmowanie i rozpatrywanie uwag od mieszkańców, instytucji, organizacji i wypracowywanie rekomendacji do następnej edycji.

Zespół będzie składał się z trzech przedstawicieli mieszkańców, trzech przedstawicieli Rady Miasta Ełku oraz trzech przedstawicieli Prezydenta Miasta Ełku.

Zgłoszenie kandydata/kandydatki mogą składać:

  1. Mieszkaniec/mieszkanka z poparciem innych pełnoletnich minimum 20 mieszkańców/mieszkanek miasta Ełku.
  2. Organizacje pozarządowe mające siedzibę na terenie miasta Ełku (jedna organizacja może zgłosić jednego kandydata/kandydatkę).
  3. Rada Rodziny, Rada Seniorów oraz Rada Sportu działające przy samorządzie miasta Ełku

Mieszkaniec/mieszkanka może być zgłoszona tylko jeden raz. Jedna organizacja może zgłosić jednego kandydata/kandydatkę. Jedna Rada może zgłosić jednego kandydata/kandydatkę. W przypadku zgłoszenie więcej niż trzech mieszkańców wybór przedstawicieli zostanie przeprowadzony poprzez publiczne losowanie.

Kompletne zgłoszenie wg załączonego wzoru oraz listę poparcia w przypadku zgłoszenie składanego przez mieszkańca/mieszkankę należy dostarczyć do Biura Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi Urzędu Miasta Ełku przy ul. Małeckich 3, pok. nr 10.1 w terminie do 27 czerwca 2022r. do godz.: 15.30. Niekompletne zgłoszenia nie będą dalej rozpatrywane.

Kontakt w sprawie: Maciej Juchniewicz, Pełnomocnik Prezydenta ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi, tel. 87 732 61 86, e-mail: m.juchniewicz@um.elk.pl.

Kategorie aktualnośći: