Aktualności

Autor: Miasto Ełk | Data publikacji: 26 Października 2015

Sesja Rady Miasta

26 Października 2015, Autor: Miasto Ełk


Proponowany porządek obrad:

1. Otwarcie sesji, stwierdzenie prawomocności obrad.
2. Przyjęcie protokołu nr X.15 z sesji.
3. Zatwierdzenie porządku obrad.
4. Sprawozdanie Prezydenta Miasta dotyczące bieżącej działalności.
5. Podjęcie uchwał w sprawach:
1) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Ełku na lata 2015-2027,
2) zmian w budżecie miasta Ełku na rok 2015,
3) przyjęcia Ełckiego Programu Współpracy Samorządu miasta Ełku z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami pożytku publicznego w roku 2016,
4) zmieniany uchwały Nr XXXVI.347.2013 Rady Miasta Ełku w sprawie określenia trybu powołania członków oraz organizacji i trybu działania Rady Pożytku Publicznego w Ełku,
5) sprostowania oczywistej omyłki pisarskiej w uchwale Nr X.117.15 Rady Miasta Ełku z dnia 29 września 2015 r. w sprawie wyboru ławników,
6) udzielenia pomocy finansowej Samorządowi Województwa Warmińsko-Mazurskiego na realizację zadań związanych z funkcjonowaniem Biura Regionalnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Brukseli w 2015 roku,
7) przystąpienia do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Ełk-Konieczki" zwanej „Ełk-Bahrkego",
8) uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, zwanego „Ełk – Osiedle Grunwaldzkie",
9) aktualizacji Programu Rewitalizacji Ełku do 2016 roku.
6. Przyjęcie stanowiska w sprawie poparcia stanowiska Związku Międzygminnego „Gospodarka Komunalna" z siedzibą w Ełku, protestującego przeciwko wprowadzeniu jednolitych zasad selektywnej zbiórki odpadów komunalnych zgodnie z założeniami do projektu rozporządzenia Ministerstwa Środowiska w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów oraz kiedy wymóg selektywnego zbierania uznaje się za spełniony.
7. Informacja o złożonych oświadczeniach majątkowych przez radnych miasta Ełku.
8. Informacja o złożonych oświadczeniach majątkowych przez zastępców prezydenta, sekretarza miasta, skarbnika miasta, kierowników jednostek organizacyjnych gminy, osób zarządzających oraz osób wydających decyzje administracyjne w imieniu prezydenta.
9. Interpelacje i zapytania radnych.
10. Oświadczenia i wolne wnioski.
11. Zakończenie obrad.

Kategorie aktualnośći: